fredag 22 juni 2012

Ekdahls tillbaka i Västerås

Majestätiskt gled vi in över Östersjön och Stockholm i det klarblå vädret. Vilket välkomnande! Eller hade vi solen med oss?

Med 8 resväskor och 2 golfbagar, och i väntan på 111 kollin, är vi nu tillbaka i Västerås igen. 2 år i Indien ligger bakom oss men tiden i Sverige igen ligger framför oss!

Tack till alla som följt vårt vardagsliv i Indien, via bloggen, under dessa två år! 


507 inlägg har det blivit.


Att bloggen skulle ha 33671 sidvisningar på knappt två var inget som jag hade kunnat föreställa mig!


Mars 2012 toppade med 2768 sidvisningar.

Att jag skulle jag ha några läsare i Sverige och i Indien trodde jag väl, men att jag även har haft läsare i USA, Ryssland, Danmark, Malaysia, Tyskland, Norge, Storbrittanien, Singapore och en del andra länder är jätteroligt!

Hur många 10 000-tals bilder vi tagit vet jag inte just nu. Många har ni fått se. Men inte alla!

Här kommer några sista bilder från Indien!





Flygplan i Doha

Två spelande barn på flyget

Inflygning över Östersjön

Över Östersjön

Inflygning över Stockholms skärgård

Välkomna hem önskade våra grannar!
Tårarna kom när vi svängde in till vårt hus och jag såg Karolinas kompis A sitta och vänta på oss och som skrek när bilen kom in på gården. Karolina skrek också och ville hoppa ur bilen i farten. Fin skylt hade de satt upp på huset vilket gjorde att vi verkligen kände oss välkomna hem! Vi blev bjudna på fantastiskt god smörgåstårta, grillad korv, god kaka, jordgubbar och vitt vin! Vilket välkomnande! Tack fina ni!

Vackra blommor stod också välkomnade och väntade vid dörren från familjen S. Tack! Och tack för  dina andra tankar som tyvärr inte gick att genomföra! Men hälsan är viktigast och tanken räknas :)

Jag kommer nog sporadiskt att skriva inlägg under sommaren. Om vår hemkomst och annat! Till hösten tror jag att jag kommer att lansera en ny blogg. Tror inte jag vill sluta och skriva. Vad den ska handla om vet jag inte just nu! Kanske en fotoblogg eller något annat.? Olika tankar finns! Ja, vi får se?  Nu ligger en hel, härlig sommar i Sverige framför oss innan vardagen i Sverige drar i gång på allvar i augusti.

Glad midsommar till er alla! Vi ska till våra vänner och fira midsommar och återuppta traditionen att fira tillsammans. Vilket vi gjort sedan 2001.

Och återigen tack och många varma kramar till er som följt vårt äventyr och vår vardag i Indien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar