fredag 2 juli 2010

Äpplet faller inte långt från gudfar!

Denna vecka har varit avskedets tecken, packat ihop alla saker på jobbet, ringt och mailat kunder. Och fått massa tack och vi kommer att sakna dig från dem. Det värmer. Får kanske ta fram dem i höst när jag sitter på andra sidan jordklotet och längtar hem! Jag kommer att sakna många av dem också! Sagt hej då till alla kollegor. Det känns allt lite sorgligt med tanke på att jag jobbat där i 15 år! Det är många man vill träffa och säga hej då till nu! Vet inte när vi ses nästa gång? Kanske till jul? Å och barnen var här i tisdags och vi hade en lika härlig eftermiddag vid poolen som vi brukar ha vid hennes sommarbesök! I onsdags var Fredriks grupp här och grillade och tackade av honom. De hade skrivit en sång hur de kommer att sakna honom! Och en mugg med bild på teamet. Ja den får han ta fram när han längtar till Finnslätten! Nu väntar vi på familjen N från Huskvarna som snart dyker upp. Barnen står och hoppar upp och ner av förväntan i trädgården! De längtar nog knappt till jul lika mycket som efter M och M just nu! Vädret är underbart så vi ser fram emot en härlig helg vid poolen. För att riktigt komma i sommarstämning lyssnar jag på min 80-tals playlist, Alexander gick och höjde ljudet när Volvo med Eddie Meduza kom, ja äpplet faller inte långt från gudfar och pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar