onsdag 7 december 2011

Genrep!

Genrep inför söndagens andra Scandianvian Open i golf var det idag. Och jag kände förra veckan att jag var på gång! Och idag var första gången sedan jag sänkte mitt handikapp som jag faktiskt i princip spelade på det igen. Fick nästan ihop alla delar. Långa, raka utslag och en hel del bra puttar! Jag har varit långt, långt ifrån handikappet de senaste månaderna. Nu hoppas jag kunna bevara den "fina" formen till på söndag. :) Vi har ju "hemma-bana" då! Trevlig dag på banan som vanligt! Många skratt och många nej i skön blandning i den härliga värmen och den "rena och friska?" luften!

Karolina hade prov i geografi idag och har sedan pluggat spanska. Jag förhör spanska men Karolina tycker att jag åtminstone kunde anstränga mig och försöka mig på lite spansk uttal och inte franskt eller ibland italienskt! Så mycket hon har lärt sig på en termin. Otroligt! Känns tryggt nästa gång det bär av till Spanien! På fredag är det dags för provet i spanska och sedan är "exam" slut för denna termin! Skönt tycker Karolina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar