onsdag 22 juni 2011

40 års fest för Fredrik!

Fredagen förra veckan gick åt till att förbereda inför Fredriks 40-årsfest. Behövde åka en sväng ytterligare till IKEA eftersom jag tänkte om lite angående dukningen. Men det gjorde inget. Det blev lunch på IKEA, en härlig räksallad! Hade egentligen längtat efter en räkmacka men de såg inte kul ut så det fick bli en räksallad! (Blev en till igår!)Duka och fixa färdigt till festen! Sedan iväg till City på after work! Några låtar av Lemon & Lime på puben och sedan hem till S och A på goda, grillade hamburgare med vansinnigt god egentillverkad hamburgedressing! Trevlig kväll! TACK!

På fredagen kom jag också på att jag inte hade några bra skor med mig hem till festen. Så en snabb tur in på stan fick det bli på lördag-morgon!
Vi lunch kom familjen N från Huskvarna och det blev pizza på altanen. Utan bestick och tallrikar för att spara på disk! Det fanns hopp om fint väder till kvällen!
Medan F och jag hämtade maten så var Å och M så snälla och fixade ett av drinktilltuggen!


Förbereder drinktilltugg!


Mingel på altanen!


Mer mingel på altanen!


Skulle tagit en bild på drinktilltuggen före....


Fredrik hälsar välkommen a la "Ove Sundberg"

Kul kväll med (nästan) alla våra vänner här hemma! Kul att så många kunde komma! Glad också att vädret var med oss så att vi kunde mingla på altanen och ha tipspromenad länge innan vi satte oss inne för att äta!(Vågade inte chansa på att duka ute). Att J skulle vinna tipspromenaden om "Ekdahls i Bangalore" var otippat! Musiktävlingen med Indien-tema var lite skruvad, men även här fick vi ett vinnande lag tack vare att P bjöd upp och dansade med mig! Fredrik var nöjd med festen. TACK alla kära vänner för en trevlig kväll! Kul att träffa er alla!


Alexander tyckte också mina nya skor var snygga!

På söndag var det byte av folk i huset familjen N åkte hem, Fredrik åkte till Finland på tjänsteresa och mormor och morfar kom upp hit!

Idag har jag varit på jobbet. En kul dag! Jättekul att träffa alla kollegor. Tänk att det är 1 år sedan jag var där sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar