onsdag 1 juni 2011

Gott och Blandat!

Så har en vecka gått igen och det var dags för golf igen. Avfärd tidigt som vanligt.
Idag var det klarblå himmel direkt från morgon så vi fick inga hål med moln. Detta kändes på slutet. Att gå på golfbanan i över 35 grader i över fyra timmar tar lite på krafterna.

Ingen orm på banan idag, tack och lov! Men måste erkänna att jag såg mig om både framåt och bakåt! Och speciellt på hål 17 (ormhålet!)

Att jag spelade bra idag också, var ju superkul! Gjorde 17 poäng ut och 21 hem, räknat på mitt nya handikapp = ny sänkning! Riktigt kul! Sista 9 var verkligen "Gott och Blandat", varvade en "birdie" och ett "par" med mindre lyckade hål. Några chippar riktigt bra idag och många puttar som var näääära! Lovar gott inför hösten!

Gott "after golf"-fika hos B med supersmarrig äppelpaj. Hur många gånger jag tog om säger jag inte. Men den smakade tokgott efter golfrundan.

Jo, så fick jag VG på min ena uppsats (i Transportledning) och känner mig ganska nöjd! Den som jag egentligen inte var helt nöjd med! Väntar nu på betyg på den andra!

Lite skrytsamt blev det kanske idag? Men man måste få glädja sig!!!

Är förresten sugen på "Gott och Blandat" och " Salt och Blandat". Nu är vårt lager av Svenskt godis (nästan) slut! Men det gör ju inget eftersom vi snart är i Sverige!

Ikväll ska vi ut och äta med I och L som åker hem till Sverige på måndag! Det ska bli trevligt! (Men också lite trist!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar