onsdag 13 juni 2012

Commercial Street!

På dagens program stod ett besök på Commercial Street. Karolina och jag övertalade Alexander att följa med. Commercial Street är ett ställe jag gillar och besökt MÅNGA gånger. Karolina ville köpa lite presenter och lite saker till sig själv. Vi fick tag i det mesta vi hade tänkt oss och jag passade på att fotografera lite också!









Lunch åt vi på Hard Rock Café. Se kortet nedan. Hard Rock Café är inrett i en trevlig gammal byggnad. Det var Alexanders val och han och Karolina delade en Jumbo Combo platter igen och jag åt en S.O.B. Burger! Gott som vanligt men som vanligt fick jag skicka ut hamburgaren för att få den genomstekt!


Väl hemma igen stack jag iväg på trevligt fika hos en av golfkompisarna. Träffade dem för sista gången här.

Fler avsked blir det ikväll då våra vänner, familjen S, åker hem i natt. Vi avslutar med en middag på italienska Toscano i kväll. Och familjen D åker hem i morgon natt. Nu duggar avskeden tätt! Vi kommer att sakna er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar