onsdag 20 juni 2012

Hej då Indien!

Så har då dagen kommit för oss att åka hem. Så mycket känslor. Så mycket blandade känslor. Just nu mest sorg att behöva lämna allt här. Men jag är säker på att vi ser det annorlunda imorgon när vi är hemma i Västerås igen. Så många fina och härliga minnen vi har med oss hem!

Karolina, Alexander och jag har tillbringat i princip hela dagen vid poolen. Molnigt, men ganska skönt ändå! Och jag lyckades bränna mig. Eller det är ju inte så svårt! Det gör jag ju jämnt! Hur jag än gör!




Ett tårfyllt farväl tog vi av Mary i eftermiddags innan vi lämnade in nycklarna till huset. Vi har varit så nöjda med Mary och Karolina var nog den som grät mest när vi sa farväl!





Vi var också förbi och sa hej då till Alexanders kompis H och hans familj. De var de första svenskarna som vi träffade när vi kom hit!

Ramesh har hämtat mina kostymer och skjortor. Allt satt perfekt förutom klänningen som var FÖR TIGHT! Men det får Fredrik fixa när han är tillbaka!


Karolina och jag hann en tur till SPA:et också. Hårspa och manikyr för mig och nytt nagellack på tånaglarna på Karolina blev det!



En liten avskedsmiddag på klubben med vår kompis R blev det ikväll innan vi packade det sista och vilar lite inför den långa hemresan.

Good Bye Incredible India! Hoppas vi får återkomma och se och uppleva mer!

Imorgon är Ekdahls i Bangalore tillbaka i Västerås igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar