tisdag 9 augusti 2011

Återbesök i skolan

Jag åkte med till skolan idag också. Det började dock inte så bra då Alexander blev åksjuk i bilen och kräktes rakt mellan sätena precis när vi stannat och jag öppnat dörren och gått ut. Stackars Ramesh fick sanera bilen så gott det gick... Alexander sprang upp till sitt rum på tredje våningen. Sedan följde jag Karolina till sin klass och försökte förstå hur jag skulle få tag i hennes böcker. Blev först hänvisad till Sports Complex, som visade sig vara tomt. Sedan till affären, där jag fick anteckningsböcker igår. Inte heller där fanns några böcker. Blev då hänvisad till biblioteket. Som var rätt ställe att hämta böckerna på. En tjock hög fick jag med mig. Sedam gick jag för att beställa datorn genom att betala med en check. Fick inget kvitto på min check...Känns väl sådär... Men datorn ska levereras till klassrummet. JA vi får väl se hur det går. Försökte också förstå hur man gör för att välja extra sportaktivitet för Karolina. Fick ingen ordning på det, men det kanske ordnar sig det också.
Tog äntligen tag i det som skulle ramas in. Men när vi äntligen kom dit var det stängt... Alltså blev det inte gjort... Får göra nytt försök imorgon. Fick dock en vattenfast penna till Karolina köpt. Alltid något!!! Ja, så kan en dag i Indien se ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar