onsdag 8 februari 2012

När katten är borta....

dansar råttorna på bordet.... Ikväll är tredje kvällen av fyra sedan Fredrik åkte till Schweiz  i söndags morse som barnen och jag ska ut på galej! I kväll blir det pizza (och kanske en god cream brulé) på Chez Mariannick igen med goda vänner!
Karolina hade haft tid att göra alla sina läxor i skolan så det finns tid för detta ikväll också!

Sommaren börjar närma sig och med den de högre temperaturerna. Idag var det upp mot 35 grader när vi spelade golf, vilket känns! Och inte utan att man undrar hur varmt det kommer bli när sommaren verkligen är här? 40? Förra året höll det sig runt "behagliga" 35 grader!
Min driver går som tåget! Slår långt och rakt! Men varför misslyckas jag med andraslagen???? En ganska OK runda ändå. Från dagens runda får jag ta med mig alla fina "drivar", tre bra bunkerslag, några bra inspel och ett fint par på sista hålet! En trevlig dag på golfbanan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar