fredag 2 mars 2012

Första nattlinnet!

Nej, inte mitt första nattlinne. Jag har säkert slitit och växt ur ganska många genom åren. Men faktiskt är det nattlinne som jag gav Mary idag hennes allra första nattlinne och då är hon 39 år! Ett långt bomullsnattlinne , som det hon fick, kostar bara drygt 20 kr! Men det är inget hon har kostat på sig. Istället sover hon i gamla saris. Hon blev jätteglad över det. Små saker ger stor glädje!

Har fyllt på i skafferiet och ätit lunch med kompisarna idag. Man hinner inte så där jättemycket på en dag när man är hemma! Alexander hade önskemål om en speciell film som present till det "sleepover"-kalas han ska på imorgon. I det här landet kan man ju aldrig vara säker på att hitta det man letar efter. Därför blev jag extra glad när ett exemplar av "rätt" film stod i hyllan!

Är lite irriterad på min onda hals. Har inte kunnat träna på en hel vecka! Nu vill jag bli av med det!

I kväll blir det en utekväll med bara tjejer. Det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar