måndag 16 maj 2011

Arbetsdag med lunch!

Idag har verkligen känts som en arbetsdag. Om man bortser från besöket på gymmet direkt på morgonen förstås! På förmiddagen gjorde jag opposition på en PM-uppgift och på eftermiddagen på en annan! Så nu har jag gjort min del och väntar på att få oppositionen från min lärare och från de på kursen som ska göra mina. Mitt emellan hann jag med att äta lunch med A som hade födelsedag idag. Kul att höra om deras resa till Delhi! Fick en vacker pärlduk att sätta ljuslyktor på. Ser fantastisk ut på vårt lilla soffbord. TACK!
Har också hunnit med att sy ett kuddfodral till ikväll. Med ny design! Undrar snart vad vi ska göra med alla kuddfodral? Men hiskeligt kul är det att sy. Kanske får ge mig in på något annat att sy också!



Det är varmt nu. 34 grader redan före 12! Hur varmt det blev i eftermiddag vet jag inte. Men regnskuren som kom vid femtiden var en befrielse. För det är så varmt och kvavt i luften!

Alfonso-mangon som vi åt tillsammans med en annan ikväll var en sann njutning! Nu njuter vi av mango så mycket vi bara kan. 5 kg mango blir det varje gång jag handlar!

Imorgon ska vi köpa nya band på Raja-Market! Lite enklare att veta vad man vill ha nu när vi har börjat använda dem. Karolina har också ett nytt kuddfodral på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar