måndag 9 maj 2011

Karolinas Skolfoto


För nästan en månad sedan publicerade jag det lilla provfotot på Karolina. Nu har förstoringarna kommit och jag tycker hon är så så fin på det!

Idag bestämde jag mig för att jobba vidare på min andra uppsats, i transportledning. Och det har gått riktigt bra faktiskt. Kvar till i morgon är min slutsats och sammanfattningen. Och kanske lite analys till. Borde hursomhelst inte vara några problem att då in den den 13 maj. Eftersom jag spelat tennis två gånger i helgen och var stel som en gammal tant i morse så blev det inte någon tur till gymmet. Istället tänkte jag att jag skulle komma igång och skriva när det var som svalast på morgonen. Men det gick trögt. Allra bäst gick det i eftermiddags när det var som varmast och jag bakade bröd samtidigt!

Tog mig en tur till Big Bazaar, ett lågprisvaruhus kanske en kvart här ifrån. Åkte dit mest för att köpa billiga kuddar till nyköpta och nysydda kuddfodral. Men slut på lager. Typiskt! Och så typiskt Indien! Skulle komma hem om 4 dagar!!!! Blev lite mer mango istället, 39 rupies per kg! Det ska bli en mango-festival i den botaniska trädgården i slutet maj. Det ser vi fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar