torsdag 12 maj 2011

Dagens alster

Efter dagens tur till gymmet hade jag inget speciellt för mig fram till min inbokade lunch. Satte därför igång och sy lite. Först blev det en bordslöpare i svart siden med en guldig elefantbård!



Sedan blev det ett kuddfodral i cerisesiden med elefantbård.



Är nöjd med mina alster och med min nya symaskin. Det är verkligen kul att sy! Karolina har börjat med ett till kuddfodral. Bild kommer så snart det är klart. Kuddfodral med applikationer är enkelt och kul att sy. Få se vad man mer kan få till.

Åt lunch med ett gäng svenska tjejer på klubben idag.Några nya som jag inte träffat förut. Alltid kul! Sydde vidare litegrann efter lunch och bakade också 2 limpor bröd.

Fredrik åkte vid lunch ner till FRRO och hämtade kölapp till uthämtning av visum och uppehållstillstånd. Han fick spendera några timmars väntan i kvarteren runt om innan det var dags att hämta ut dem vid halv fem. Men nu har vi stämpel i passet och nytt uppehållstillstånd till 6 juli 2012. Känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar