måndag 22 november 2010

ABB-Mam

ja, det är jag, i Ramesh telefonbok i sin telefon. Det såg jag när vi var och laddade min telefon. Undrar om han vet vad jag heter? Han kallar ju mig MAM hela tiden. Jag förmodar att Fredrik är ABB-Sir i telefonboken.

Alexander sa idag att han tycker att jag lever ett bättre liv än vad han gör! Han skulle gärna vara hemma hela dagarna säger han.... Tror nog att de får ut mycket av detta äventyr. Idag hade Alexander varit på utflykt till en supermarket!!! De frågade "questions" säger vår svengelskpratande pojke! Och fick en chokladkaka och då är ju lyckan gjord! Vilka questions det var förtäljer inte historien.

Annars har vi packat hela kvällen. Karolina är uppstressad över sin Leadership Camp. Jag har varit och köpt en sovsäck idag. De skulle bara ett lakan med sig. Burr... Sova i tält i den här fukten med enbart ett lakan! Nej en + 5 C -säck fick det bli! (Finns inga minussäckar....)Ficklampa har införskaffats, 5 uppsättningar kläder framtagna, myggmedel, solskyddsmedel, regnjacka och mycket annat. 5 par långbyxor skulle med. Karolina har inte 5 par långbyxor med sig eftersom det normalt sett inte behövs! Tur att Alexanders byxor också passar på Karolina! Imorgon måste jag köpa ett litet paraply.
På onsdag morgon åker de till Campen och kommer hem på fredag eftermiddag. (Trötta och så smutsiga att det är svårt att få dem rena har jag hört...) Kontantkort har införskaffat så hon kan ringa oss om hon vill! (Och vi ringa henne men bara mellan 19-20). Alexander säger att det ska bli så skönt när hon åkt... Men tror han kommer tycka det blir tomt precis som jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar