torsdag 5 januari 2012

4 stjärnors middag

Två dagar har jag nu tillbringat i sängen. Är mycket bättre idag! Två dagar med kokosvatten, blåbärssoppa och lite chips. Jo, idag kostade jag på mig lite kokt ris också! Har tittat på 28 avsnitt (på två dagar) av 4 stjärnors middag (kopia av halv åtta hos mig) på kanal 5. Många intressanta möten och öden tillsammans med härlig matlagning! Många råvaror som jag saknar från Sverige! Blir till och med sugen på Isterband men vid Falukorven går min gräns. Men nu måste jag ut från sängen! Nu får jag vara frisk!

Lite bilder från Jaipur. Vår första destination på julresan!


Vindarnas palats


Solur

Solur

Solur

Från Jaipur Palace

Jaipur Palace

Amber Fort

Amber Fort

Amber Fort


Vattenpalatset i Jaipur

Amber Fort

Amber Fort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar