onsdag 4 januari 2012

Människor vi mötte på vår resa!

Med flera tusen bilder från vår senaste resa är det svårt att välja vad man vill visa. Vill visa de flesta bilderna. Men det går ju inte. Idag gjorde jag ett urval av några människor som jag fotade under resan. Många levnadsöden finns i dessa bilder.



















Idag fick jag en "ofrivillig" dag i sjuksängen! Jag vet att ni var många som i början undrade: " Har ni blivit magsjuka ännu?". Och mitt svar har fram tills nu varit NEJ! Jag har inte haft tillstymmelse till magproblem. Men nu verkar vi ha stött på något starkt elände som inte ens min mage biter på. Ramesh var och köpte 2 kokosnötter och snart har jag druckit kokosvattnet från en av dem. Man får blunda och låta bli att känna smaken. För det smakar inte gott, men det känns ganska skönt i magen! Har fått blåbärssoppepulver av vännen H. Det ska bli gott!

Lite "börja skolan igen-ångest" hade både Karolina och Alexander i morse. Och visst kunde lovet varit några dagar längre.... Fem månader kvar tills skolan slutar. Det kommer att gå så snabbt. Vips så sitter vi i Sverige och äter sill till midsommar! Och undrar var tiden tog vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar