söndag 15 januari 2012

Från tacos till brunch!

Så har vi haft en sån där riktigt bra och trevlig helg igen! Konstaterade när vi gick hem från poolen sen eftermiddag idag : " att nu har vi haft det så där bra och trevligt igen!"

I fredags var vi hemma hos familjen D på fredagsmys med tacos! Gott, mysigt och trevligt! Karolina lekte, busade och pusslade länge med lilla O så mamma C fick sitta lite i lugn och ro!

I går åkte Fredrik, Karolina och jag till Phoenix och shoppade lite. Karolina och jag köpte varsina par  Converse-skor! Converse-skor är ju verkligen inte jag, men jag tänkte att de jeansfärgade faktiskt kunde vara snygga till vita byxor eller så! Karolina köpte svarta med lila foder och lila snören. Snygga! Med tanke på vad de kostar här kan det nog blir några färger till! Vi åt sedan lunch på "California Pizza Kitchen". Ganska god pizza. Alexander var under tiden på kalas hos lille A. Som fyllde 6 år i julas. 7 killar var på kalaset. Full fart kan jag tänka mig! God och fin "Darth Vader"-tårta fick de!

Idag har vi legat vid poolen och solat och badat och ätit brunch på klubben. Trevliga vänner, god mat och gott att dricka! Plus sol och en härlig temperatur på knappa 30 grader. Sämre kan man ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar