fredag 6 januari 2012

Lite bilder från Safari i Ranthambore

Idag tog jag mig i alla fall ut och handlade. Maten började ta slut och vi ska ha gäster imorgon så det behövde fyllas på. Annars har jag mest plockat in stryktvätt i skåpen. Mary har tvättat och strukit alla kläder vi hade med på semestern och det var en hel del olika som gick åt! Otroligt skönt att bara behöva plocka in i skåpen!

Även om det är mycket man saknar här i Indien så finns en hel del bra saker. Jag har sms:at ett litet bageri för leverans av underbara baguetter, tills imorgon. Jag ringde och beställde lite vin och inom en halvtimma så kom leveransen. Allt sån här service kommer man allt att sakna i Sverige!

Jag måste återigen låna ihop lite glas, bestick, bord och annat för att kunna ha ett större antal gäster imorgon! Saknar alla våra saker i vårt kök hemma. 

Idag kommer det lite bilder från Ranthambore National Park där vi var på safari. Om ni läst reseberättelsen vet ni att vi såg och hörde tydliga spår av tiger men tyvärr inte såg någon men såg en svartbjörn!
Fotspår från Svart björn


Tigerspår


Tigerspår

Svartbjörn

Svartbjörn

Hela familjen i jeepen

Antilop





Krokodil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar