onsdag 14 september 2011

Går det köpa puttsjälvförtroende på tub?

I så fall är jag intresserad av var!
Onsdag och dags för golf. Började med att göra ett par. Lovande inför rundan! Utslagen sitter där de ska igen. Skönt! Men hur lär man sig putta? Kanske ska man börja träna puttar? I takt med att vi spelade tappade jag puttandet mer och mer och på slutet hade jag inget puttsjälvförtroende kvar. Måste hitta det igen. Det kostar alldeles för många poäng och slag att 3-putta... Även bunkrarna var inte lätta att tas med idag. Privatlektion av Fredrik får det nog bli! Men nu ser jag fram emot att spela med Fredrik. Kanske på söndag?
Karolina behöver ju ett par spikskor. Och spikskor är inte det lättaste att hitta ens i Sverige. Inte är det lättare här! Som B sa idag "hade det varit i USA hade du beställt idag och fått leverans imorgon"! Men som sagt nu är vi i INDIEN inte i USA! B´s chaufför var övertygad om att PUMA i Marathahalli hade spikskor. Så direkt från golfen åkte jag hem och bytte om och sedan direkt till PUMA-affären. Och visst de hade spikskor! Ett par i storlek 40!!!! Kanske i största laget för Karolina. Så jakten fortsätter imorgon!
Ikväll gjorde de tre tjejerna läxorna tillsammans, lite läxor blir gjorda men mycket fniss och skratt blir det också!
Alexander lekte med H och trampade hem innan mörkret infaller och myggmannen kommer!
Fredrik är frisk i sin fot och spelade badminton för första gången efter sommaren! I lag med A utklassade de R och J! En ganska kaxig Fredrik kom hem från badmintonen!

2 kommentarer: