torsdag 3 maj 2012

Sommarlov-åtminstone för mig!

Nu tar jag sommarlov! Båda mina kurser är nu godkända! Och ett av mina mål inför flytten hit är uppnått! 45 poäng i Logistik. Hade siktat på 60 poäng! Men Handelshögskolan i Örebro ställde in de två sista kurserna då de ska göra om kurserna! Handledaren tackade väldigt fint idag. Blev alldeles rörd!

"Tack för mycket bra PM som har många intressanta vinklingar! Hoppas du kan få glädje av dina kunskaper i framtiden!

Lycka till!"

Är glad att jag hittade inspiration till att avsluta kurserna!

Om åskan, regnet och blåsten höll oss vakna igår natt så var det strömavbrotten den här natten. Strömavbrott? Kanske ni undrar? När man sover? Men saken är den att vi har "backup-batteri" till tv´n och till routern som piper varje gång strömmen går. Och de pep hela natten! Strömmen gick och kom hela tiden! Så var det ikväll också! Tror den gick 20 gånger under tiden jag skulle steka pannkakor! Mycket frustrerande!

Förmiddagen ägnade jag åt att göra de små ändringarna i min PM och skriva en opposition. Sedan åkte jag till Forum Value Mall för att uträtta några ärenden. Innan jag hämtade C för en gemensam lunch på klubben! Länge sedan senast! Trevligt och mysigt! Blir tråkigt att lämna C kvar här.

Några tillbakablickar från vår första tid i Indien! Så mycket nytt! Så mycket framför oss! Och nu ligger allt detta bakom oss! Så snabbt! Men med oss alltid!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar