fredag 25 maj 2012

Tandläkare och blommor!

På min "att-göra"-lista har också stått att gå till tandläkaren! Och de flesta kanske känner igen sig i att man drar sig för att gå till tandläkaren. Och jag har ju inga akuta problem! Men häromdagen tog jag mod till mig och ringde och beställde tid till idag.  Har några "kosmetiska" saker att fixa plus att jag bet av en liten bit på en tand härom veckan! 
Så idag ,efter en joggingtur, åkte jag till Indiranagar där tandläkaren finns, för en konsultation.  Undersökning och konsultation och förslag! Behandling med början på måndag. Vännen H ska följa med när min gamla rot ska dras ut! Tacksam för det!

Har förberett med lite blommor, i Indiska flaggans färger, inför morgondagen!





Så här snyggt blev det i vårt "family room" när vi bar upp soffan för att göra plats därnere för fler bord inför morgondagen!

I eftermiddags hade jag "fredags-Sula" hemma på min terrass med bästa vännerna! Inte många fredagar kvar...... Bäst att passa på att umgås så MYCKET vi bara kan!

I kväll blir det avskedsfest hemma hos Alexanders franske kompis G. 

4 kommentarer:

  1. Du FÅR inte räkna ner............. Jag bara gråter då!
    Tänk vilken tid vi haft, allt vi fått uppleva, på både ont och gott.
    Men så här i sista minuten, visst har det mest varit gott?
    Nog ska det bli skönt att komma hem, men jag vill inte tänka på det. Kommer sakna er så mycket!
    Jag lovar att hålla dig hårt, hårt i handen hos tandläkaren.
    Men sluta räkna dagar, för då kanske jag inte släpper....
    Kram/H

    SvaraRadera
  2. Lovar att jag inte ska räkna ner ( så att du hör det i alla fall)
    Vi har haft ett fantastiskt år tillsammans! Är så glad för det! Kommer att sakna er alla!
    Blir bra att du följer med till tandläkaren. Är mest rädd för bedövningen!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag räknar inte ner, men likt förbannat kommer ni åka hem.. Svikare där :-)
    Kram C

    SvaraRadera
  4. Svikare? Det är ju ni som förlänger..... Kommer att sakna er i Västerås!

    SvaraRadera